Ви не зайшли.
От себя же скажу - в силу специфики взаимоотношений студентов и преподавателей, первые знают последних очень однобоко. К тому же - студенты - это переменный состав. Не думаю, что их мнение было бы объективно.
совешенно согласен. Кроме того, многие студенты с некоторыми кандидатами могут и не общаться никогда.
Да и охота студентам участвовать в политической жизни химфака?
Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it.
Richard Feynman
Поза форумом
Да и охота студентам участвовать в политической жизни химфака?
Повірте мені! ОХОТА! (Ну можливо не всім, але охота!)
Хай живе і процвітає........
Поза форумом
Я согласен с вызказывавшимся здесь мнением, что студенты - это явление непостоянное и с весьма однобокой оценкой преподавателей. В особенности это касается студентов младших курсов.
А социально активным (КВНщикам, активистам и пр.) я могу только посоветовать вспомнить известное выражение В.И. Ленина про необходимость учебы. Так как именно у таких она чаще всего и хромает.
Извините, ИМХО.
Поза форумом
Соціально-активні студенти виражають думку Студентства в цілому - не треба говорити, що студентам це не цікаво. Треба памятати, що Університет існує не для викладачів і навчально-допоміжного персоналу, а саме для студентів. Університет створений для молоді, а викладачі є допомогою студентам опанувати знання. І це є факт.
Поза форумом
Названі "соціально-активні" студенти виражають у першу чергу свої власні інтереси і міркування. На мій погляд, часто-густо це трішки хворобливий, ранній потяг до влади.
Типовий студент ще учора був зайнятий вирішенням власних проблем і був вельми індивідуалістичним (за винятком - "бахнем пива" і т.п.). Гадаю, на сьогодні ситуація більш-менш аналогічна. У студентів мало конструктивних спільних інтересів - погляньте, як в вас виходить налагодити функціонування студентського самоврядування. Теоретично, саме студентське самоврядування, а не "окремі хлопці" може здійснювати зворотній зв'язок між керівними структурами університету та студентами. Такий зв'язок, певно, може бути корисним, у вигляді відкритої інформації про ставлення студентів до учбового процесу, оцінки викладачів, та у виробленні конструктивних пропозицій.
Класичний "учбовий процес" є певним насильством над "роблю-що-хочу" рисою пересічного студента. Останній часто є глибоко неконструктивним і навіть ворожим до самої його суті. Типовий студент особливо легко підпадає під чари популізму, а також не має зрілого досвіду компромісу. Нарешті, студент, а тим паче хімічного факультету, типово хворий на хворобу "після нас хоч потоп" (а хімія мені до ....). Тому давати право голосу такому "маленькому варвару", володарю усих цих рис, який крім того, ще і не знає за кого власне голосує, звичайно не варто.
Нарешті - університет, це осередок освіти і науки, і звичайно не може існувати без молоді. Він виконує суспільну функцію, а не "створений" лише заради вдоволення усіх примх студентів (а тим більше, за умов держ. фінансування) . Тому, хлопці - вчиться, працюйте, самоврядуйтеся і впливайте на ситуацію у формах діалогу і пропозицій, а не прямого голосування. Якщо останнє сьогодні і може бути на практиці, то у вузі із повним покриттям студентами витрат на навчання (тоді експерименти є саморегульованими).
Відредаговано IB (19.09.2006 16:47:11)
Поза форумом
Соціально-активні студенти виражають думку Студентства в цілому - не треба говорити, що студентам це не цікаво.
Треба памятати, що Університет існує не для викладачів і навчально-допоміжного персоналу, а саме для студентів. Університет створений для молоді, а викладачі є допомогою студентам опанувати знання. І це є факт.
Никогда не расписывайтесь за всех. Это, всего лишь, - Ваш личный взгляд на на тот или иной вопрос.
Университет, прежде всего, существует для процесса обучения. Всё остальное - вторично .
P.S. Иштван, специально для Вас, не поленился расписать всё более подробно.
Поза форумом
А я вже не зовсім розумію, яким повинен бути декан? Давайте кожен висловить свою думку!
Це по-перше!
По-друге!
ПРИВІТ НЕСТОРОВУ
Я згоден з висловлюванням про те . що студенти дещо однобоко знають викладачів (ну так відсотків на 80). Тобто вони знають їх з того боку, з якого їм потрібно або з якого хочуть знати! Але через це, не можна відхиляти їхню думку!
Щодо КВНщиків і.т.д. то це, як то кажуть наші справи і хромають в науці не тільки ті хто є активістами, а й ті, хто не хоче вчитися!
По-третє
Привіт ІВ
"Тому, хлопці - вчиться, праціюйте, самоврядуйтеся і впливайте на ситуацію у формах діалогу і пропозицій, а не прямого голосування. Якщо останнє сьогодні і може бути на практиці, то у вузі із повним покриттям студентами витрат на навчання (тоді експерименти є саморегульованими)."
Не зрозумів!
І ніхто не пропонував щоб декана вибирали студенти! Просто потрібно до голосів додати лише невеличкий відсоток студентських голосів.
Пробачте за помилки та запутаний зміст! Просто дуже поспішаю!
Хай живе і процвітає........
Поза форумом
Поза форумом
Відсотків на 5 .
Якщо студенти дійсно знають викладачів лише на 5%, то я вважаю, що це провина не студентів, а впершу чергу викладачів.
P.S.Це відноситься не до всіх викладачів та студентів.
Лашадка!!!!!
Поза форумом
[ Згенеровано за 0.042 секунд, виконано 10 запитів - Використано пам'яті: 614.52 КБ (Пік: 661.09 КБ) ]